27 Temmuz 2017 Perşembe

Vintage Temalı Snail Mail #Outgoing (PENPAL)


Tekrar merhaba çingularım! Yaptığım diğer snail mail de sahibine ulaşmış. O zaman rahatlıkla yaptığım flibook u paylaşabilirim. Şimdiye kadar yaptıklarımdan en sevdiğim vintage temalı snail mail bu oldu. Her şeyini detayına kadar yaptım.
İlk sayfayı açınca sol tarafa ataca bir kurdele ve dantel iliştirdim.Ve taglardan iki cep yaptım. Bir cebine hediyeler koydum diğerine de çay. Sağ taraftaki şeffaf mektup zarfını hazırlayıp içine de die-cut lar koydum. Onlarda vintage temalı.
İçine koyduğum hediyeler bu şekilde.
Diğer sayfayı açtığımızda sol taraftaki kısma mail tag hazırladım ve Boncuk stickerlarla ataçtan hazırladığım süsü paketleyip koydum. Sağ tarafa ise simli bir mektup zarfı koyup süsledim.
Kapak sayfasında yer alan(sağdaki süs) onu da kendim hazırladım. Bu tarz şeyler flipbooklarda çok güzel duruyorlar bence.
Bu da flipbookumun arka tarafı. Alttaki "made with love by fangirlsmailbox" amblemini kendim tasarladım. Yaptığım tüm snail maillere yapıştırıyorum.

Siz bu snail mail hakkında ne düşünüyorsunuz. Yorum atarsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder