10 Nisan 2017 Pazartesi

Queen Of The Ring I Mini Kore Dizisi Yorumu

Adı: Queen Of The Ring
Yönetmen: Kwon Sung Chan
Senarist: Kim A Jung
Tür: Fantastik, Romantik, Komedi
Yayın Kanalı: MBC & NAVER tvcast
Bölüm Sayısı: 6 (MİNİ DİZİ)
Ülke: Güney Kore


















KONUSU:
Dizi, kendisinin çirkin bir kız olduğunu düşünen Nan Hee'nin nesillerdir ailesinin kadınları arasında aktarılan altın büyülü bir yüzüğü takmasıyla birlikte gerçekleşen olayları anlatıyor. Yakışıklı ve bir o kadar da güzelliğe düşkün olan Se Gun, Nan Hee'nin taktığı büyülü altın yüzük sayesinde onu çok güzel ve ideal tipi olarak görmeye başlar.
YORUMUM:

Uzun zamandır dizi yorumu yazmıyorum resmen yorum yazmayı özlediğimi farkettim. Aslında yazmadığım bu arada o kadar güzel diziler izledim ki! (Goblin bunların başında geliyor elbette ama henüz onun yorumunu yazmaya hazır değilim:D) Sevdiğim dizilerin yorumunu yazamamak gibi bir durumum var. Çünkü yazdığım zaman ortaya her cümlede geçen "HARİKA, MÜKEMMEL, BAYILDIM" kelimeleri çıkıyor ve bu yorum olmaktan çıkıp bir fangirlün çılgınlar gibi saçmalamasına neden oluyor.


Öhö öhöm! Buraya neden geldiğimi unutmuş gibiyim. Elbette çoğu kişinin çoktan izlediğini düşündüğüm Queen Of The Ring dizisinin yorumuyla karşınızdayım. (Buraya havalı bir giriş müziği geldiğini farzedelim)



Aslında diziyi bitireli batağı oldu ama çok yoğun olduğum için anca yazabiliyorum. Öncelikle şunu belirteyim dizi MİNİ gençler. Korelilerin mini dizilerini genel olarak beğenmeyen birisi olarak bu diziye sırf başrolde olan Kim Seul-Gi oynuyor diye başladım. Çoğu kişi elbette onu tanıyordur çünkü neredeyse favori dizilerimin yarısında oynadı.(Genelde hep yan rollerdeydi)


Oyunculuğunu fazlasıyla beğendiğim bir oyuncu olur kendisi. Ama hak ettiği değeri görmediğini düşünüyorum. Ondan daha ünlü olup oyunculuğu çöp olan kişiler tanıyorum ama bu kız bir türlü zirveye ulaşamıyor. Benim için zirvede ama Kore de neden hala patlama yaşamadı anlamıyorum. Yan rollerde bile oynasa bence oynadığı her karakteri hakkıyla oynayan bir oyuncu. Bu dizide de yine oyunculuğunun hakkını verdi. Fighting Kim Seul-Gi !!




Gelelim bizim güzel kız aşığı oğlumuza. İlk başlarda tanıyamamış olsam da oynadığı dizi listesine bakınca bir de ne göreyim! O da Seul-Gi ile Splash Splash Love dizisinde oynamış! Eski dönem kıyafeti giydiği için tanıyamadım tabi yoksa aklımdan çıkmış olması imkansız :D Ben Seul-Gi ile olan uyumlarını çok beğendim. Verilmesi gereken mesajlar çok iyi şekilde verilmişti. İlk başta dediğim gibi mini dizileri çok sevmem ama bu dizi favori mini diziler kategorimde ilk sırada! Kesinlikle izleyin derim zaten 6 bölümcük bir dizi. Özellikle sonunu beğendim bunu yazmazsam olmaz. Yani sonunda klişe olay olup diziyi bitirebilirlerdi ama öyle olmadığı için çok mutlu oldum. *Spoiler* kızı güzelleştirebilirlerdi ama çok şükür böyle saçma bir şey olmadı*spoiler bitimi*

Bu arada oğlanın hayalindeki kız olan oyuncuya sinir oldum :D Yani tam olarak karakterine yakışır bir şekilde oynadı ve ondan nefret etmemiz için elinden geleni yaptı. Peki sinir olduk mu? Saçını başını yolasım geldi.

Güzelliğin sadece dış güzelikten ibaret olmadığını çok güzel bir şekilde işlediklerini düşünüyorum. Ben büyük keyif alarak izledim.

Siz diziyi izlediniz mi? İzlediyseniz dizi hakkındaki görüşleriniz neler çok merak ediyorum. Yorum bırakırsanız sevinirim :)

2 yorum:

  1. Mini dizileri de ben de sevmem ama bu dizi ve Splash Splash Love'ı sevmiştim. Kim Seul Gi hakkındaki görüşlerine de katılıyorum. Spoiler-- Kızı ikinci adam daha çok hakediyordu. Her ne kadar başrolle olmasını sonradan sevmiş olsam da izlerken bu adam hakediyor demiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ikisini seviyorum :) *spoiler * bende başında başrolü sevmedim :D

      Sil