30 Aralık 2016 Cuma

İMZALI BTS -DARK&WILD ALBÜMÜM



Resmen dağa taşa bağırasım var. BENİM BTS İMZALI ( EVET ARKADAŞLAR ORİJİNAL İMZALI!) DARK&WILD ALBÜMÜM VAR!!! Şuan mutluluğumu kelimelere dökemeyeceğim sanırım. O kadar ani gelişti ki bu albümü almam hiç aklımda yoktu. Takip edenler bilir imzalı albümler çok pahalı.(300-500 arası bir şeyler) Ve almam imkansızdı. İlk başta Bts albüm koleksiyonu yapmaya Wings albümünden başlayacaktım ama bu albümün imzalı olarak satıldığını görünce resmen üzerine atladım.


Normalde 350-400 civarı olan bu imzalı albümü 150 tl ye aldığım için de ayrı bir mutluyum. Çünkü imzasızı 130 tl. Ve bu fırsatı asla bir daha elime geçiremezdim eminim. Düşünsenize bu albüme BTS grubu dokundu, imzaladı. Çıldırıyorum anlayacağınız. Jiminimin elleri deydi diye tabi ki evin içinde çığlıklar atmadım. Ne münasebet. 

İlk Bts albümümün imzalı olması da ayrı bir güzel oldu. Artık ilerleyen zamanlarda tüm albümlerini toplamaya çalışacağım. DANS DANS DANS!

NOT: SÜREKLİ ELİME ALIP ALBÜMÜ İNCELEMEM NORMAL Mİ? YAKINDA KENDİSİYLE UYUYACAĞIM SANIRIM :D
 İÇİNDEKİLER (PHOTOBOOK+ 1 TANE GRUP PHOTOCARD+ 1 TANE RANDOM PHOTOCARD (BANA JUNGKOOK ÇIKTI EHEHHE+ CD+ 2 TANE KART

11 yorum:

  1. Oyy Kenziii! Şu an emin ol tek şu fotoğrafı gördükçe sevinç nidasına girdim. O kadar büyük bir heyecanla okudum ki yazını, anlatmam, tarif edemem! BTS sever bir blogger arkadaşım, hayranı olduğu grubun imzalı albümüne kavuşmuş, nasıl mutlu olmam. Bol, bol dinle, hayırlı olsun albümün. ^^
    Gönülden dilerim, daha nice albümlerine kavuşursun umarım. Hatta günün birinde canlı dinlersin. Bir de böyle hoş haberler ard, arda geldi gibi bu hafta. V'nin Hwarang'da oynaması... Senin albümün... Cidden sevindirici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu içten yorumun için çok teşekkür ederim öncelikle iyi ki varsın :) Albümü elime aldığımda yaşadığım o duyguların resmen tarifi yok. Şimdiye kadar en çok istediğim şeyi ellerimde tutmak.. Kelimenin tam anlamıyla çıldirdim :D Şimdi sıra konserlerine gitmekte. Onu da basarirsam benden mutlusu olmaz vallaha :)

      Sil
    2. Günün birinde gidersen, kare kare o konser fotoğraflarını burada görmek isterim Kenzi :D

      Sil
    3. Yaaa gideyim de o zaman zaten burası hep Bts olur :D

      Sil
  2. Ay benim de The Most Beautiful Moment in Life pt.1 albümüm imzalıydı.Nasıl sevindim nasıl coştum. Üstelik aşırı ucuza almıştım. Ama Paypal olmayınca artık alamıyorum albüm.Dark&Wild'ı ben aşırı severim. Umarım diğer albümleri de onların elinden imzalı alabilirsin. Düşünüyorum da aynı eşyayı tutmak, resmen skinship. Ayyyyyy! Bu arada Ebay dan alışveriş yapmak için önerilerin varsa benimle paylaşır mısın? Bu arada Army misin? Yani sanırım öylesin. Bu arada ben Little Black Eyes ve bende Army yim. Ay kusura bakma. Army görünce heyecan yapıyorum :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi görmek istiyoruuuuuum benimle paylaş albümünü :D Forever ARMY :)
      Hiç bu kadar mutlu olmadım sanırım keşke albümler daha ucuz olsa da hepsini alabilsek.Şimdilik ilk albümümü aldım umarım diğer tüm albümlerini alabilirim. İmzalilarin fiyatları aşırı pahalı ya bildiğin bir site veya butik var mı bende bakayım ordan. eBay dan hiç alışveriş yapmadım vallaha hiçbir fikrim yok :) Yorum için teşekkürler bende Army birini görünce yerimde duramıyorum :D

      Sil
    2. Ben Ebay'dan almıştım. Ama Instagram'da Bangtan ürünleri diye bir sayfa satıyor imzalı ama ben hepsine çok güvenmiyorum. İçinde sertifikası olur mu bilmiyorum. Hangouts tan atsam olur mu resmini?

      Sil
    3. O butiği bende takip ediyorum ama çooook pahalı ya :( Olur tabi bekliyoruuum ^.^

      Sil
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAaAaaAaaAaAAaAaaAaAAaAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  4. çok şanslısın nereden aldın?

    YanıtlaSil