22 Ağustos 2016 Pazartesi

Task Force 38 | Dizi Yorumu


Dizinin Adı: Task Force 38 - Squad 38
Bölüm Sayısı: 16
Türü: Aksiyon
Senarist:Han Jung-hoon
Yayın Tarihi:2016
KONUSU:
Devletten büyük meblağlarda vergi kaçıran ülkenin ileri gelen zenginlerine karşı Seul Belediyesinde görevli bir vergi tahsil memuru ile bir dolandırıcının işbirliğini konu almaktadır.

YORUMUM:


Öncelikle diziyi burdan öneren Kore Manyaklığı bloguna teşekkür ederim :D Diziye kardeşimle başlamıştım ama o ilk bölümde bıraktı. ALKIŞLIYORUZ. Başroldeki oyuncuyu beğenmemişmiş.(Seo In Guk u değil yanlış anlaşılma olmasın :D) Sonra ben yarım bırakmayı sevmediğimden  bir bölüm daha şans verdim. İyi ki izlemişim çünkü izlerken keyif aldığım bir dizi oldu. Ne kadar bazı şeyleri eksik olsa da.
Dolandırıcı ve vergi ofisindeki adam.

Bence ikisi de rolüne cuk diye oturmuş. Ki zaten genelde rolüne yakıştırmadığım az olur. Ama bir ara şu sağdaki adama gıcık olmuş olabilirim. O kadar mıy mıy mıy sıkıcı bir role sahipti ki. Seo  In Guk dan bahsetmeme gerek yok sanırım. Çünkü dolandırıcı olmak için doğmuş sanki. Bir insan bu kadar karizma olabilir mi?


Senaryosunu gerçekten çok beğendim özellikle olayların birbiriyle bağlanması çok başarılıydı.Her bölüm ayrı bir tempo vardı. Dolandırıcı ekibi (yukarıdaki gifte olanlar) her birini ayrı sevdim diyebilirim. Aslında ben Vergi ofisinden Sung Hee ninde ekibe katılmasını isterdim. Biraz sönük kaldı bence. Olsaydı ekip tadından yenmezdi. Böyle ekipli dizileri ayrı bir severim.(Biraz bana Liar Game i hatırlattı ki zaten o diziyi çok sevmiştim.) Bu arada şu zengin ajummanın yanında çalışan kırmızı saçlı kızı çok kuuuuul bulan biir ben miyim? Afişte olmaması hiç hoş değil o da ekipten sayılırdı.

Bazı sahneleri tahmet ettim ama bazen o kadar şaşırtıcı şeyler oldu ki.İlk bölümler size sıkıcı gelebilir ama benim tavsiyem diziye devam edilmesi. Hele şu her ekşından önce çalan ost yok mu. Beni de havaya soktu :D
Adalet, parayla her şeyin elde edilemeyeceği gibi derslerde veren akıcı ve heyecanlı bir diziydi. Zaten bir bakıyorsunuz dizi hemen bitmiş. Sadece dizinin son bölümünü yavan buldum. Nebilim belki daha farklı hayal ettiğimden oldu.
Bu kızın ofis kıyafetlerine baya baya aşık oldum. Kendisi de çok hoş bence.
Önceden uyarımı yapayım. Dizide aşka pek yer verilmemiş. Benim gibi dizilerde hem aşk olsun hem aksiyon olsun diyorsanız bile izlemeden geçmeyin derim. Her dizide aşk olmak zorunda mı canım.(Ama olsaydı da güzel olurmuş:D) *spoiler* Dolandırıcı olan oğlan ve kızın arasında geçen olaydan bahsedip onları pek işlememiş olması hoşuma gitmedi açıkçası. Sevgili yapsaydın bari sonunda vicdansız herif :DBir de şu ajussinin polis arkadaşına ne olduğuunu vs göstermediler biraz baştan savma karakter oldu gibi. *spoiler bitimi* 

Diziyi izleyenler için şuraya bir not düşeyim. Belki spoiler olabilir ama gidişatı etkilemez.
Son sahnede gösterilen adamın(yani bizim ajussi) oynadığı diğer dizideki rolününde yer alması tuhaf olmuş. Senaristi de aynı olunca iki diziyi birleştirmek mi istedi yoksa ikinci sezon için sinyal mi verdi orası muamma. (İkinci dizisinin adı Bad Guys mış.)











8 yorum:

  1. İzlemeyi kesinlikle düşündüklerimden ^^

    YanıtlaSil
  2. Mıy mıy ahjussi için Bad Guys'ı izle derim. O diziden sonra onu ve Hello Monster'dan sonra In Guk'u bu dizide bu karakterlerde görmeye dayanamamıştım. (ilk 3-4 bölümü izleyip bırakmıştım galiba)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bad Guys i merak etmiştim izle diyorsan bakarım ama :D Ve Hello Monster i izlemedim öneriyor musun? :) Birakmasaydin keşke ya

      Sil
    2. Bad Guys için şöyle diyeyim, Cheese in the Trap'in Yoo Jung Sunbea'si bu dizide psikopatı oynuyordu. "Ooo bayılırım" dedim atladım, konuyu az buçuk araştırmışsan bilirsin onlar da bi ekip oluyor. Sunbea'yi izleyeceğim diye başladım ama her karakteri severek bitirdim. Mıy mıy ahjussi o dizide mükemmel biri değildi her işi şiddetle çözerdi ama onu ilk öyle gördüm öyle tanıdım sonra bu dizide böyle görünce kabullenemedim. Bir bakarsın bu içine sinmiş halinin aksi olan hal belki hoşuna gider.
      Hello Monster.. izle tabi. Hem senaryosu hem görsel olarak seyirciye verdiği zenginlik güzel. Bir de orada Seo In Guk'un oynadığı karakter ulaşılamayan değerli taş gibiydi. Soğuk, zeki, hafiften kibirli bir tip ti(farketmediği zayıf bir yanı da vardı) Ya sağolsun hem kendisi rolünü iyi oynamış hem de kostümden sorumlu şahıs hep Seo In Guk'a çalışmış, değişik değişik tarzda gömlekler falan. :D Dizide başka sevilecek karakterler var, sinirlerini bozan acı gününü görmek istediğin karakterler de var. Birkaç bölüm izlersin eğer kimyan tutarsa beğenirsin zaten.
      Task Force 38'e gelince.. dizide gözümden kaçan ama çok beğeneceğim bir şey çıkarsa belki tekrar izlerim ama Hello Monster'ın mükemmele yakın karakterinin üstüne bu dizide bir karakter çizilebilir mi bilmiyorum.

      Sil
    3. O zaman ben yakın zamanda bad Guys ve Hello Monster a baslayayim. Ya aslinda Hello Monster a bir ara başlayacaktım ama başroldeki kadını pek sevmiyorum. Yani diğer dizisindeki karakterinden mıdır nedir bir türlü isinamadim ama yorumunu dikkate alip başlamayı dusunuyorum. Sırf Seo In Guk için bile katlanabilirim :)

      Sil
    4. O kız, kız karakterlere yeni bir çizgi getirmişti. Her konusu açıldığında söylüyorum, süper dayak yiyor :D

      Sil