4 Mart 2016 Cuma

Cheese In The Trap | Dizi Yorumu

Adı: Cheese in the Trap
Yönetmen: Lee Yoon Jung
Senarist: Soon Ggi (original comic) , 
Nam-hee Kim  Go Sun Hee
Bölüm Sayısı: 16


KONUSU:

Üniversite öğrencisi Hong-Seol (Kim Go-Eun) ve okulun en popüler öğrencisi Yoo-Jung (Park Hae-Jin)’nin arasındaki hassas ilişkiyi konu alıyor.Hong-Seol ise oldukça fakir bir aileden gelmektedir ve ailesinini geçindirmek için part-time işi yapmaktadır. Yoo-Jung iyi görünümlü,derslerinde başarılı,atletik ve nazik bir kişiliğe sahiptir.Ama karanlık bir tarafı var. 





YORUMUM:

O kadar sinirliyim ki yani şu dizinin yorumunu bile yapasım gelmiyor. Sırf içimde kalmasın senariste söyleyeceklerim diye yazıyorum. O yüzden bu yazıda senariste olan nefretimden bahsedeceğim.
Diziye ilk başladığım kesin favorilerime girer demiştim. Evet favorilerime de girdi çünkü sırf final bölümü için dizinin diğer bölümlerini harcamayacağım. Çünkü diziyi gerçekten çok sevdim. Oyuncular olsun, konusu olsun yeni bölüm gelsin diye can attığım bir diziydi. (Ki zaten tamamlanmamış dizilere normalde başlamayı tercih etmiyorum.)

Oyunculardan başlayayım ilk önce. Başroldeki oğlanı daha önce favori dizim olan Man From The Stars dizisinden tanıyorum.-TANIYAMADI-(Aslında ilk bölümlerde tanımadım gözüme pek genç göründü :D) O dizide de severdim ama bu dizide daha da ilgimi çekti.Gizemli karakterleri severim çünkü. İlgimi çekti çekmesine de o ikinci oğlana ne demeli. Aşık olunası resmen. Şu ikinci adamları şöyle yakışıklı seçmeyin sonra içim parçalanıyor. 












Başroldeki kızı ilk başta sevemedim ama sonra dizideki rolünün aslında böyle olması gerektiği için sonradan alıştım. Tam rolünün kızı.  Bide In Ho nun kız kardeşini oynayan kadını burdan tebrik etmek istiyorum. Bir insan bu kadar mı güzel kendinden nefret ettirir.-alkış lütfen-

Aslında dizi gayet durağan ilerliyor. Genelde kore dizilerinde bölüm sonu böyle çarpıcı, merak uyandırıcı yerde biter hep ama bunda öyle olmuyor. Hep normal bir sahnede bitiyor. Değişik geldi bana diğer dizilerde böyle değildi ama dizi kesinlikle kendini izlettiriyor. 



------AĞIR SPOILER----

Blood dizisinin son bölümüyle kesinlikle kapışır bu dizinin finali. Böyle saçmalık mı olur ya? Mutlu son yazmak bu kadar mı zor? Hadi mutlu sonu geçtim mutsuz son yazsaydı bile anlardım. Ama bu son bu dizinin hakettiği son değildi. Oyunculara yapılan bir HAKARET resmen ya. Adamlar son bölüme kadar çalışıp on numara iş çıkartıyorlar ama sen bu sonu mu reva görüyorsun. Ben olsam bir daha asla bu senaristle çalışmam. Asla. (Bir yerlerde dizinin senaristiyle webtoonun sahibinin kavga ettiğini okumuştum ama ne kadar kavga etselerde webtoon sahibine sinirlenip böyle bir son yazması beni çileden çıkardı.)

Ha bir de sonunda sanki In Ho başrolmüş gibi bitti. Yoo Joung a ne olduğunu gösterme zahmetine bile girmediler. O muydu başrol yoksa In Ho mu????? Ay yine sinirlerim tepeme çıktı. 

Boşuna mı izledik biz onca bölümü? Boşuna mı o kadar emek verdi oyuncular? Bu son için miydi? E dizinin ne manası kaldı Allah aşkına. Hiç yazmasaydın diziyi daha iyiydi. Senaristi yolda görsem parçalayacak raddeye geldim. Ay vallaaha şuan kimseye sinir olmadığım kadar sinir oldum. 

----------SPOİLER BİTİMİ----

Tam olarak bu.
Diziyi izlediğim için çok mutluyum ama dizinin finali kesinlikle oyunculara yapılan bir haksızlıktı. Her şeyden önce emek vardı işin içinde. Sanki hadi hızlı hızlı çekelim şu son bölümü sonra herkes evlerine gitsin dermişcesine olmuş.Final bölümünü hafızamdan silmek istiyorum. İzlediğim diğer bölümlerinde kesinlikle keyif aldım. Sanırım ilk kez böyle bir yorum yazıyorum.(Mutsuz ve kasvetli bir şekilde) Neyse webtoonunda belki mutlu son olur.Ona başlayayım bari yoksa bu son aklımdan çıkacak gibi değil.


 ZAMAN GERİYE AKSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN diyerekten yazımı bitiriyorum. 
VE YILIN EMEKLERİ HARCANAN EKİBİ.

25 yorum:

  1. Bende dün blogum da dizi hakkında yorumumu yayınladıktan sonra, aynı fikirler içinde olduğumuzu fark ettim. :) Ve bizim gibi epey kişi vardır. Kesinlikle senariste sövmek istiyorum. Gerçekten güzelim dizinin içine etti. Ne diyebilirim, bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangimiz sövmek istemiyoruz çılgınlar gibi :D Sevmeyenler olarak toplanıp koreye gitsek ve senaristin evini mi bassak ne yapsak.

      Sil
  2. Bitti bu dizi değil mi? teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bu dizi resmen ilk bölümden pek sarmamıştı beni, bloglar arası gezerken hep süper! nidalarını görünce şaşırıyordum açıkcası :))) Finali de az önce bi blog da okudum bu kadar da düşük beklemezdim, kötü olmuş! 13. bölümü izledim dün elim gitmeyecek sanırım, hiç uğraşıpta bloga yazmayayım veya siteye :)) FAvorim Moorim yaa bi de madam antoinette Kenzi!!! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi durağandi ama çok sevmiştim. Oyunculardan sanırım. Moorim School zaten ilk sırada direk ona başlicam. Madam Antoinette de ondan sonra ama bitsinler hele bir :)

      Sil
    2. Başla başla iyi gider inş ;) Bu da hüsran olmasın, ben beğendim ama zevkler bazen uyuşmuyor, madam antoinette de iyi seviyorum ;)

      Sil
    3. Arada giflerine falan denk geliyorum zaten acayip merak ediyorum zaten konusu tam benlik Moorim School un sonu buna benzemez inşallah :)

      Sil
    4. kenzi!!! nerelerdesin acaba???

      Sil
    5. Kenzi bir yandan işe gidiyor bir yandan vizelerine çalışıyordu... Ne dizi izleyebiliyor ne kitap okuyabiliyordu ne de bloga yazı girebiliyordu....Sadece yorgun bir şekilde eve gelip yatıyordu.. Özetlemek gerekirse şuan böyleyim :((((((((((((

      Sil
    6. Kolay gelsin kenzi! ;)

      Sil
    7. Kolay gelsin kenzi! ;)

      Sil
  4. Güzel diziydi. Şahsen ben Yoo Jong'un yokluğunu hissetmedim fakat Park Hae Jin'e saygısızlık oldu..

    YanıtlaSil
  5. Zaman geriye aksın asgshsj :D Baktığım bütün bloglar (okuduğumda olur..) Bu diziden bahs ediyor!Neymiş bu dizi yauu..İzlerdim ama üşengeçliyimden teaserine bile bakmadim :D Gifler falan baya etkiledi.Senin yorumunla bence iyi bi de kendim bakmak istedim.Yani senin yazını okuduktan sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu arada 99 üyeyim :D ŞEREF!

      Sil
    3. Son bölüm hariç diğer bölümleri bence çok güzeldi sen bir bak derim :D Aynen 99 olmuşuuuum teşekküürleeer :D

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Yalnız 99 küfür gibi kaldı orda :"D

      Sil
  6. Izlemedim hiç... :) :)

    YanıtlaSil
  7. Bu dizi hakkında bayağı kararsızlık yaşıyordum. O zaman sınavlarım da bitmişken başlayayım. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Final bölümüyle hakkı yendi oyuncuların yinede durgun ama güzel bir diziydi başla hemen :)

      Sil
  8. Diziyi şuan izliyorum biri bana sonunu söylesinn

    YanıtlaSil