29 Haziran 2015 Pazartesi

Fated To Love You | Dizi Yorumu




Dizinin Adı:Fated To Love You
Tür: Romantik-Komedi, Dram
Bölüm Sayısı:20
Yapımcı:Mbc

KONUSU:

Lee Gun (Jang Hyuk) Büyük bir şirketin başkanıdır. Deli gibi aşık olduğu dansçı bir kız arkadaşı vardır. Kim Mi Young (Jang Na Ra) bir hukuk firmasında sekreter olarak çalışmaktadır. Şirketteki lakabı "Post-it" (yapışkan not) dır. Bu lakabı çalıştığı yerdeki arkadaşlarının isteklerine ''hayır'' deme yeteneği olmadığından kazanmştır..Nazik ve ince ruhlu biri olarak tüm işleri üstlenen bir kişiliğe sahiptir.. Bir gece, ikisinin de başına bir şey gelir ve birlikte bir gece geçirirler. Sonrası, Kim Mi Young (Jang Na Ra) hamile kalır.


YORUMUM:


Bu aralar nedense hiç yorum yapasım yok.Bu yorumu da diziyi dün bitirdiğim için sıcağı sıcağına yazayım bari çıksın diye yazıyorum.Sonra aklımda bir şey kalmıyor.
Bu arada yeni bir diziye başlayacağım ama neye başlasam bilmiyorum.Dizi önerirseniz çok sevinirim ^.^


Arkadaşımın önerisiyle başladım diziye. Öncesinde pek araştırma yapmamıştım.Genelde dizi hakkındaki yorumları falan okurdum ama istisna oldu.İlk bölümü izlediğimde başroldeki kıza pek ısınamadım. Bilmiyorum sanırım çok iyimser olmasındandı. Kafasını duvara sürtmek geldi içimden o derece sinir kaptım. Hem kıza hem ona o şekilde davranan çevresindeki "insanlar" a. Ah birde o gözlükleri yok mu. Neyse bir şey demicem. Mini minnacık bu kadını daha sonraki bölümlerde sevdim. Bu rol için kesinlikle bu kadından iyisi olmazdı.


Gelelim Lee ailesinin 9.nesil son varisine. İlk başta adamın kahkahasına gıcık olsam da sonradan kahkaha atması için bekledim resmen. Ah o nasıl bir karakter.O nasıl bir oyunculuk. Aklımdan silinmeyecek karakterler listesine adını yazdı o kahkahasıyla. Uzun saçlı halini ayrı bir seviyordum ama kısa saç ayrı bir karizma kattı.Yani adam her türlü yıkılıyor.Başroldeki kadınla aralarındaki uyumada bayıldım.



Ve Emergency Couple ve Heirs den tanıdığımız Choi Jin Hyuk a gelelim. Kendisini ayrı bir severim.Dizide ki soyadına zaten oturup bir beş dakika güldüm. Daniel Pitt. "Pitt" :D:d:D
Kendi tabiriyle o bir "Komşu Oppa". Nerde bizde öyle komşular teteyyy.
Mükemmel ikinci erkek. Kim Mi Young un iyilik meleği de diyebiliriz. Çünkü dizi boyunca ne zaman kıza bir şey olsa hooooop komşu oppamız orada. İkinci erkek oluşu ne kadar üzücü olsa da rolünün hakkını verdi.

*spoiler* İlk başta benim gibi kız kardeşini Kim Mi Young sananları şöyle bir yamacıma alayım :D İyi ki de kız kardeşi o değildi. Se Ra'nın kardeşi olduğunu sonradan öğrendik ama Daniel taaaa son bölümde öğrendi. Daha erken öğrenebilirdi bence son bölüme sıkıştırmaya ne gerek vardı *spoiler bitimi*

Ve gelelim favori ikilime;
Sekreter Tak ve Metresin oğlu Dragon :D 
Sekreter Tak her ortaya çıktığında gülmeden edemedim. Gun ın yanında durmaktan o da delilikten nasibini almış. Diziye ayrı bir tat katan bu ikiliyi sevmeyen yoktur eminim.











Dizideki tüm oyuncuları çok sevdim. Mükemmel bir ekip olmuş. Hatta bu ekibin çektiği bir film daha varmış onu da indirdim en kısa zamanda izleyeceğim.


*spoiler* Bunu yazmadan edemeyeceğim neden her kore dizisinde bu var anlamıyorum. Hafıza kaybından bahsediyorum. Gerçekten bir süreden sonra can sıkmaya başlıyor. Zaten Gun hafızasını kaybettikten sonra 4 gün falan diziye devam etmedim. *spoiler bitimi*











Diziyi izlerken acayip eğlendim.Ve tabiki bazende hüngür hüngür ağladığım oldu. Sonu da beni tatmin etti açıkcası ama sanki bu kadar uzatmasalarmış da olurmuş.Çünkü bir iki bölümde falan sıkıldığım oldu. Onun dışında insanın içini ısıtan, harika bir diziydi. İzlemeyen kalmamıştır heralde diye düşünüyorum. 


REPLİKLER:






Efsane sahne gifini yapmasam olmazdı :D




zılgıt haahaha
Şu sahnede ne gülmüştüm be



 Dizinin ostları da çok güzeldi.


Veeee Gun ın o muhteşem kahkasını da paylaşıp gidiyorum.

"hamo hamoooo"

2 yorum:

  1. Harry Potter oku yoksa küserim. :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha tamaam acayip kararsızdım böylelikle karar vermiş oldum Harry Potter a başlanacaaak :D

      Sil