10 Nisan 2015 Cuma

The Technicians | Film Yorumu




Filmin Adı: Gisooljadeul / The Technicians/The Con Artists
Yönetmen: Kim Hong-Sun
Yayın Tarihi: 2014


                              KONUSU:
Ji Hyeok(Woo Bin) üst düzey bir kasa hırsızı ve kalpazandır. Kendisini Jong Bar(Lee Hyun Woo) isimli başka bir üst düzey hacker ile tanıştıran Koo In(Ko Chang Seok) ile çalışmaktadir. Fakat ortalıkta, geçmişte Jong Bae'nin çalıştığı partnerlerine ihanet ettiğine dair dedikodular dolaşmaktadir. Tüm bunlara rağmen bu üçlü takım elit bir mücevher dükkanından çok kıymetli parçalar çalmak için birlikte çalışmaya karar verirler. Bu dükkanın sahibi ayni zamanda Başkan Jo'dur. Ve Baskan Jo da bir yandan Incheon'da milyon dolarlık bir hırsızlık gerçekleştirmek için kendisine kaliteli bir kasa hırsızı aramaktadır. 


    

                                                                       YORUMUM:


Lee Hyun Woo
"Bu film(Woo Bin) bir harika dostum!!" Kore filmlerini pek izleyen birisi değilim.Genelde ya konusunu çok beğendiğim ya da sevdiğim bir oyuncunun olduğu filmleri izliyorum. Bu filmide tabiki Woo Bin için izlemeye karar verdim. Film başladığında birde baktım ki Lee Hyun Woo da bu filmde oynuyor.Yemede yanında yat yani :D Daha önce To The Beautiful You dizisinde çok sevmiştim kendisini.Onunda oynadığını görünce filmi daha çok sevdim.

Woo Bin i ilk kez böyle ekşınlı bir filmde gördüm. Bir insan bir role ancak bu kadar yakışabilirdi.
Filmin ilerleyişi, olayların birbiriyle bağlantısı çok iyiydi.Normalde izlediğim kore filmlerinin sonları çok saçma bitiyordu.Ama bu filmin sonu güzel bitti.



"Kesin böyle olacak" diye tahmin ettiğim bazı şeylerin beni yanıltması da filmin artı yanlarındandı. Ne diyebilirimki Woo Bin in olduğu bir film nasıl kötü olabilir.İzlemeye değer.


2 yorum:

  1. merak ettim bak şimdi hem oyuncular hem konu ilgi çekici kkk boş kalır kalmaz izliycem :D

    YanıtlaSil