28 Ağustos 2014 Perşembe

Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı


Etkilinliğin konusu çok basit kitaplığımızdaki en beğendiğiniz 10 kitap kapağını paylaşıyoruz. 
Her yazdığı mime beni de mimleyen Kristal Kitap'a çok teşekkür ediyorum ^.^


1.Fısıltı -Becca Fitzpatrick
2.Evrenin Ötesi -Beth Revis


























4.Düşüş -Lauren Kate
3.Tanrıça -Aimee Carter
5.Benim İçin Öl -Amy Plum    
  6.Yakut Kırmızı -Kerstin Gier





























7.Melez -Jennifer L.Armentrout
8.Ejderin Aşkı -G.A.Aiken
9.Sonsuzluktan Uzak Ölüme Yakın -Rebecca Maizel
10.Ateşi Yakalamak -Suzanne Collins

Kitapları yazarken herhangi bir sıraya göre yazmadım.Aklıma gelenler bunlardı.Bir daha kitaplığımı tek tek incelemedim yani. Çünkü üşengeçim.Hemde fazlasıyla.Daha yazmam gereken 8 9 yorum vs var ama ben daha hiçbirine başlamadım bile. Zaten 2 gündür internete giremiyorum triplerdeyim. Dizilerimin yeni bölümleride gelmiş.Yani yorumlar bir süre daha yazmamı beklicekler. 

Kimi Mimliyorum; Düda'nın Feneri ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)

7 yorum:

  1. Daha okurken beni mimlemediyse çalarim ben bu mimi diyordum bereket versin çalmama gerek kalmadi :) en kisa zamanda yazilacaktir :)

    YanıtlaSil
  2. Benim İçin Öl'ün kapağı da güzeldi dimi yaa bak ben onu unuttum. :D Gerçi dikkat ettim de ben hep mavimsi kapakları beğeniyormuşum. Aklıma gelseydi de eklemezdim herhalde konuya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin tüm kitap kapakları seviyorum aslında.Paris oldu mu sevmemem mümkün değil:D Sen mavi ben Paris :D

      Sil
  3. Bu mimi okumayı seviyorum zaten ama senin kapaklar da güzelmiş :)

    YanıtlaSil