13 Ağustos 2014 Çarşamba

Bir Adet Hevesi Kursağında Kalan Kenzi


Kore dizisi izleyipte ramen yemek istemeyen var mıdır? Bence yoktur. Evet bende k-drama izlemeye başladığımdan beri tüm marketlerde noodle arayıp durmuştum.Tabi buradaki marketlerde noodle bulmak çok zor.O yüzden bulamamıştım.

İnternetten ramen nasıl yapılır diye baya aratmıştım o zamanlar.Sonradan sitelerdeki tarifleri kendime göre uyarlayıp kendi ramenimi yapmıştım.Hala da yapıyorum ve severek yiyorum :D

Neyse gelelim fotoğrafta gördüğünüz noodle lara. A101'de noodle satıldığını öğrendiğimde resmen uçarak gidip yukarıdaki noodleları aldım. Sebzeli ve köri soslu tercih ettim. Koşarak eve geldim ve noodleları kardeşimle birlikte hemen yaptık. Zaten 3 dakikada hazır oluyor.Sadece pakete sıcak su koymak yeterli.İçindeki karışımları açıp içine döktük.Sonra iğrenç bi koku yayılmaya başladı. Dedik kokusu kötü belki tadı güzeldir. Ve sonuç.....

Hüsran.Hevesi kursağında kalan bir adet Kenzi. Ağzıma alır almaz direk dışarı çıkardım. Çok kötü bir tadı vardı.Ve hepsini maalesef çöpe attık. 

Kendi tarifim bunlara bin basar be. Şef Kenzi iş başında.


6 yorum:

  1. indomie markasının sosları biraz ağır oluyor bu yüzden ben yarısını dökmekle yetiniyorum ooolongman'ı denemeni öneririm benim favorim o :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu markayı zor buldum onu nasıl bulacağım ki :D Hangi marketlerde satılıyor acaba?

      Sil
  2. ben kipada satılanları alıyorum sadece. adını hatırlayamadım ama tek marka satıyor olmaları lazım zaten. bir de ordakini dene bakalım. a101dekini bende hiç beğenmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kipada hiç rastlamadım ama tekrar gidip bakacağım. Ağzıma göre birr noodle bulamadım :((

      Sil
    2. kungfu ramen di adı bak hatırladım şimdi. :)

      Sil