19 Temmuz 2014 Cumartesi

Pretty Man | Dizi Yorumu


Dizinin Adı : Pretty Man/Beautiful Man
Bölüm Sayısı : 16
Yayınlandığı Yer-Tarih : Kore/2013
Dizinin Konusu:
Dokgo Ma-Te (29) bir görenin bir daha unutamadığı güzellikte bir yüze sahip ve bu güzelliğini kadınları baştan çıkarmakta kullanarak hırsları peşinde koşan bir adamdır.
Bir gün varlıklı bir ailenin eski gelini olan Hong Yoo Ra ile tanışır. Hong Yoo, Dokgo Ma Te'nin amacını anlar ve ona akıl hocalığı yapmaya başlar.
Dokgo Ma-Te'ye 10 farklı kadını baştan çıkarma görevi verir. Kadınların hepsinin başarılı oldukları bir alan vardır.
Dokgo Ma-Te amacına ulaşmaya çalışırken, kendisine lise yıllarından beri büyük bir aşk besleyen Kim Bo Tong (25) isimli garip kızı hiç hesaba katmamıştır.
Bu garip kız dizi boyunca Dokgo Ma-Te'yi kendine aşık etmeye çalışacak.

YORUMUM:

Neyi izlesem neyi izlesem dedim dedim ve sonunda Pretty Man' e başlayıp bitirdim. Diziye başlama sebebim tabiki de Jang Keun Suk :) İzledikten sonra Choi David i de ayrı bir sevdim. 



Ma Te

UYKUMUN KATİLİ SENSİN PRETTY MAN :D


Kesinlikle dizinin ismiyle gayet uyumlu bir adam. PRETTY MAN. Şunun sıfata bakar mısınız kız gibi resmen ama ayrı bir tatlış. Biraz da yapmacık oynamasa dört dörtlük olurdu ama kimse harika değil.






Lee Jang Woo (Choi David) nun izlediğim ilk dizisiydi.Diğer dizilerine de bakmayı düşünüyorum.Oyunculuğu mimikleri ve beybi feysiyle beni kendine hayran bıraktı :D


İki tane yakışıklıyı koymuşlar diziye hangisine aşk sinyali vereceğimi şaşırdım.Diziyi izleyenler bilirler buton meselesini BENİM BUTONUM KESİNLİKLE "MA DAVİD" :D:D 





 
Veee oppalarımızın aşık olduğu kız Kim Bo Tong.Vasat bir giyimi olan Kim Bo Tong.Çingene gibi giyinen Kim Bo Tong.Pis Kim Bo Tong.Çirkin Kim Bo Tong.Tamam sakinim...

O bizim saf ve iyi kalpli Bo Tong'umuz.David oppasının bebeği :D Ma Te oppa delisi..Bu yazdıklarım Bo Tong'u özetiyor :D



Ne diyim bazen eğlendim bazen sıkıldım. Aslında bu dizi hiç listemde yoktu Jang Keun Suk u görüp izleme kararı almıştım. Yoksa konusu falan öyle çekici falan değil. Jang Keun Suk u seviyorsanız diziye bir şans verin derim. Öyle harika bir dizi beklemeyin.Zaman geçirmek için güzel bir dizi.

*Şimdi buraya o sinir olduğum iki kadının fotoğrafını koymayacağım.Tabi ki birisi Hong Yoo Ra, diğeriyse MG grubun başkanı o gudubet kadın.Sinirlerimi tepeme çıkardılar.
*Diziyi izlerken çok eğlendim.Tamam itiraf ediyorum sonlarda biraz ağlamış olabilirim.Biraz.
*Dizide öyle pek aşk yoktu.Vardı da yoktu aslında :D
*Dizide Ma Te'nin aldığı güzelim elbiseyi kendi tarzına göre değiştirip giyinen Bo Tong'u burdan saygıyla anmak istiyorum.
*Evet itiraf ediyorum Ma Te oppanın "iriniiiiii" demesine hasta olduğum doğrudur.
*David'in giyim tarzının hastasıyım.Ah o kabanlarıı...
*Diş fırçası sahnesinde gülmekten yarıldım resmen hala gülüyorum :D:d

Ve gelelim dizideen karelereee...

Oppamın en sevdiğim saç modeli :D
Bu sahnede çokzeldi.

 







Kendine verjeteryan diyen oppamız :D:d *fotoğraf alıntıdır.

Yıktın beni Kim Bo Tong.Oppanın aldığı elbisenin altına etek giymekte neyin nesi.
MA TE OPPAMIN ŞAHESERİ :D
Ben senin bebeğin olurum Davidcim :))))WHY IS HE SOO CUTE???
"Ay bana bir şeyler oluyor" adlı paylaşımım :S
 

Biri bana böyle ilanı aşk edecekteeee.Gerçi bende bile hangisini seçeceğimi şaşırdım Bo Tong'a hak vermek lazım :D

Ve yazımın sonuna geldiim bileee.Dizi daha çok aile ve aile sorunlarıyla alakalıydı diyebilirim.Ma Te'nin şifreyi aramaları, kendini zengin ve güçlü kadınlara aşık etmeye çalışmaları derkeeen dizi bitti.Bence final bölümü baştan savma olmuş.Güzel bitti ama daha iyisini beklerdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder