26 Temmuz 2014 Cumartesi

Mim; Nedir Ne Değildir?


Okyanus Melekleri'nin yazısını okuyup mimi çok beğendim ve üzerime alındım :)

Mimi yazarken çok eğlendim ^^














1-Blog Açma Hikayeniz Nedir?
Yeni siteler keşfetmeyi seven biriyimdir.Blogger'ı da rastgele keşfettim.Kitap yorumları yazan bir kaç kişiyi takip etmeye başladım.Onların yazılarını okudukça benimde bir şeyler yazasım geldi.İlk başta okuduğum kitapları yorumlamaya çalıştım.Ve sonra diziler-filmler hakkındada yazılar yazmaya başladım.Böylelikle bende bir blogger olduuuuuuum!! :D


2-Bloğunuzun İsmi Nereden Geliyor?
Bir gün sınıfta en yakın arkadaşımla tumblr kullanıcı adı arıyorduk birbirimize.Böyle uzuncaaaa bir liste yapmıştık sonra arasından seçip birini url yapacaktık kendi bloğumuz için.Bende listeye "Ben Ölürsem Film Biter" yazmıştım.En çokta onu beğenmiştim.Sonra tumblr url mi "Ben Ölürsem Film Biter" yaptım.Daha sonra blogger açmaya karar verdiğimde birçok url değiştirdim ve sonunda "Ben Ölürsem Kitap Biter" ismini koymaya karar verdim :)


3-Hangi Mevsimi Seversiniz?

Yaz mevsimini daha çok severim.Çünkü grip olmuyorum ve burnumda akmıyor :D




4-Bu Mevsim Size Neler Çağrıştırıyor?

Gezmek, su, dondurma(gökkuşağı) :D



5-Kırmızı Ruj Mu Eyeliner Mı?

Tabikiii eyeliner.Ruj sürmeyi hiç sevmem sadece özel günlerde sürerim.



6-Blog Yazmak Size Ne Kazandırdı?

Sevdiğim şeyleri paylaşabildiğim bir alan kazandım.Çünkü bir şeyler hakkında yorum yapmayı severim.Ve birçok güzel blogger tanıma fırsatım oldu :)



7-Okumak Mı Yazmak Mı?

Okumak.Okumak.Okumak.
Çünkü yazmak konusunda hiç iyi değilimdir.



8-Şiir Mi, Roman Mı, Hikaye Mi?
Roman.Uzun olan şeyleri okumaya tercih ederim.
Açıkcası şiirden hiç anlamam :)


9-En Çok Etkilendiğin Film?
Sixth Sense.Bu filmi ingilizce öğretmenimiz derste bize izletmişti.İlk başta ön yargılı yaklaşmıştım çünkü tarzım olmayan bir filmdi.Sonunda çok etkilenmiştim.


10-Hangi Tür Kitap/Film?

Kitap olarak; Fantastik okumayı çok seviyorum.Aslında konusu beni çeken tüm kitapları okurum :)

Film olarak da; Romantik-Komedi ve Fantastik.Zaten film aratırken hep bu iki kategoriye bakarım.Bazende müzikal ve gençlik.



11-Öğrenci Olma Mı, İş Hayatı Mı?
Arkadaşlarım yanımda olduğu zaman ikisi de bana çekilebilir geliyor.


12-Kitap Okumak Mı, Film İzlemek Mi?

Bazen kitap okumak bazen film izlemek.Çünkü ne yapacağım belli olmuyor.Eğer okuduğum kitabın gidişatı beni sıkmıyorsa kitaba devam ederim ama sıkıldıysam direk film veya dizi izlemeye başlarım.


13-Klasik Giyim Mi, Spor Giyim Mi?

Spor.Rahatıma çok düşkünümdür.Beni rahatsız eden şeleri giyinmekten kaçınırım.



14-Almaktan Asla Vazgeçmeyeceğiniz Şey?

Kitap almaktan asla vazgeçemiyorum.Ne zaman param olsa kitaplara yatırırım tümünü.
Birde defterler.Alıyorum ama kullanmaya kıyamıyorum.Bir kenarda onları kullanmam için beni bekliyorlar hep.


15-En Sevdiğiniz Yemek?
Karnıyarık.Ne kaadaar içini yiyip patlacanını bıraksamda :D Genelde dışarda fast food ürünleri yemeyi daha çok seviyorum.Çok fazla yeemek seçen biri olduğumdan olsa gerek.


16-En Sevdiğiniz Dizi?

Bu sorunun cevabı sürekli değişiyor ama şu aralar "The Master's Sun".Sanırım başroldeki adamın mimiklerine hasta olduğumdan :D


17-Özel Yeteneğin Olsa Bunun Ne Olmasını İsterdin?
Bu sorunun cevabı her zaman "akıl okumak" oldu benim için.Çünkü insanların hakkımda ne düşündüğünü bilmek gerçekten isterdim.
Şimdi bu soruyu cevaplarken düşündümde özel yeteneğim "tüm yeteneklerin içinde bulduğu bir yetenek" olsa da fena olmazdı :D Biraz görünmezlik biraz ışınlanma biraz eşyaları hareket ettirme................


18-Hasta Olmanın En Kötü Yanı Nedir?
Bence hasta olmanın en kötü yanı hasta olduğun günün önemli bir güne denk gelmesi.Mesela ygs de grip olmak kadar can sıkıcı bir durum var mı???????


19-Alınacak Listen Var Mı?
Hemde sayfalarcaaaaaaaa.


20-İlk Aldığın Makyaj Malzemesi?

Eyeliner ve fondöten.Lise bittiğinde ilk işim bir makyaj çantası hazırlamak oldu zaten.Ondan önce makyaj yapmıyordum.Hala da yapmayı çok sevmem.Bi fondöten bi eyeliner bana yeterde artar bile.



Şimdi mimiiii paslıyoruuuuuuuum.Kristal Kitap, Rüya Kitaplık, Düda'nın Feneri ve isteyen herkes bu mimi üstüne alınabiliiiiiir :)



5 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık :)^^

    YanıtlaSil
  2. Bende seni tekrardan mimledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooooook zor bir miiiiiiiiiiiim bir günümü ona ayırmam lazıııım :D:S

      Sil
  3. En kısa zamanda yazacağım teşekkürler :D

    YanıtlaSil