21 Temmuz 2014 Pazartesi

LEE MİN HO HAKKINDA ❤

Adı: Lee Min Ho/ 이민호
Meslek:Aktör
Doğum tarihi:22 Haziran 1987
Doğum yeri: Dongjak District,Seul, Güney Kore
Eğitim:Konkuk Üniversitesi (Lisans diploması, Film & Sanat)
Boyu:1.87cm
Kilosu:71kg
Burcu:Yengeç
Kan grubu:A

Yetenek ajansı: Starhaus Entertainment
Twiter: @actorleeminho



Lee Min Ho 22 Haziran 1987 Seoul, Güney Kore'de doğmuştur. Bir ablası vardır. Küçükken futbolcu olmak istiyormuş. Ancak ilkokul 5. sınıftayken geçirdiği bir yaralanmayla hayalleri sona ermiş. Hala futbolla ilgiliymiş ve Nal Do Ho favori oyuncusuymuş. Lise 2. sınıftayken oyunculuk dikkatini çekmiş. Lisede bir üst sınıf öğrencisinin yardımıyla Starhaus Entertainment' a katılmış. Eğitiminden sonra oyuncu seçmelerine katılıp çeşitli küçük rollerde oynamış. İlk büyük rolü Boys Over Flowers dizisinde Gu Jun Pyo'dur. Bu televizyon dizisi son derece popüler olmuştur. 

2 YAŞINDA
9 YAŞINDA






















Arkadan baştan üçüncü. (Oppaa o saçlar ne yaa ::D:d:D)
ROL ALDIĞI DİZİLER:
  • The Heirs (SBS, 2013)
  • Faith (SBS, 2012)
  • City Hunter (SBS, 2011)
  • Personal Taste (MBC, 2010)
  • Boys Before Flowers (KBS2, 2009)
  • Get Up (MBC, 2008)
  • I’m Sam as Heo Mo Se (KBS2, 2007)
  • Mackerel Run (SBS, 2007)
  • Secret Campus (EBS, 2006)
  • Love Hymn (MBC, 2005)
  • Nonstop 5 (MBC, 2004)
  • Sharp 1 (KBS2, 2003)
  • Romance/ Romangseu(MBC, 2002) 
ROL ALDIĞI FİLMLER
  • Gangnam Blues (2014)
  • Our School E.T(2008)
  • Public Enemy Returns(2008)
  • Humming(2007)
  • Arang(2006)
  • Ghost Lives(2004)
  • Repechage(1997)










ALBÜM

My Everyting 2013 OST :2009 My Everyting- Boys Over Flovers
OST:2014 Painfull Love -Heirs


Promosyon Şarkıları

2009 Extreme /Jessica Gomes
2009 Sandara Park /Kiss
2014 You are Beautiful /Lotte Duty Free





Lee Min Ho benim ilk oppam. Ablam izlerken görmüştüm ve bende hemen izlemiştim dizilerini. O zamandan bu yana k-drama izlemeye başladım. İşte benim kore dizilerine başlama sebebim Lee Min Ho'dur.O yüzden yeri bende çok ayrı. Ve bir gün ALIN YAZIM olacaksın oppaaaağğğğğğ :D

Gülüşüne öldüğüüüm

Yıktııın beni oppaaağğğğ
Beni oppamın mimiklerine gömüüüün

  

4 yorum:

  1. Yaaaaa çok tatlı şu Lee Min Ho. :) Komedilere çok iyi gidiyor yüzü gülüşü. ^_^ Yalnız çocukken çok tipsizmiş. :D Bu arada seni mimledimm. :)

    YanıtlaSil
  2. Dimiii dimi çooook tatlııııııı :) Lisede o tipiyle oppamı kim keşfetmiş merak eettim doğrusu :D
    Mim için teşekkürler en kısa zamanda cevaplayacağım^^ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim keşfetmişse iyi keşfetmiş ama. :) Uzun zamandır Kore dizisi izlemiyorum yaa. :) Bir ara o kadar hayrandım ki kendi kendime Koreceyi sökmeme ramak kalmıştı. :D Korece öğreniyorum kitabım bile var. Sonra ne olduysa kaldı öyle.

      Şimdide Lee Min Ho'yu görünce anılarım depreşti. Bana önerebileceğin komik bir dizisi var mı şu adamın. :D Boys Before Flowers'ı izledim yalnız. Herhalde izlediğim tek dizisi de o olsa gerek. :)

      Sil
    2. Bende deli gibi korece öğrenmek istiyorum.Bil bakalım hayallerimden birisi ne??? :D Tabiki koreye gitmek :D
      City Hunter ve Personal Taste'i izleyebilirsin :D
      The Heirs en son çıkan dizisi benim favorilerimdendir onu kesin izlemelisin :)

      Sil