1 Nisan 2014 Salı

Kitap Alışverişi

Ne zamandan beri kitap alışverişi yapamıyorum.Bugün kızlarla kitapçıları gezerken almak istediğim bu kitaplar indirimdeydi bende hemencecik aldım.
Alışveriş listemde vardı bu kitap.İndirimdeydi ve kaçırmak istemedim.
 Dün gece facebookta kitap sayfalarını gezerken yorumlarını okumuştum.Herkes çok beğendiğini yazmıştı.Bugünde kitapçıda indirimde olduğunu görünce aldım.

Bu kitabı elime aldığım gibi arkadaşlarım "ooo bunu annem görse ne der" dediler.Benimde ilk aklıma gelen şey o olmuştu hahaha.Kitaplığıma dokunulması yasak olduğu için kimse kitaplıkta ne var bilmiyor bu yüzden aldım kitabı:D 
En kısa zamanda okuyacağım.






Bu kitabı bana kardeşim aldı.Birinci kitabını okumuştum ve çok beğenmiştim(melek hastası olduğum içiin) kardeşimde sürpriz olsun diye almış.Çok mutlu oldum kitabı görünce.Okumak için sabırsızlanıyoruuuuum.

Daha okumam gereken bissürü kitap var.Hangisinden başlicam bilemiyorum.Veeeee kitap alışverişini çok seviyoruuuuuuuuuum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder