31 Mart 2014 Pazartesi

RACHEL GIBSON -İLİŞKİ DURUMU:KARMAŞIK | Kitap Yorumu




Kitabın Adı:İlişki Durumu:Karmaşık
Seri Sıralaması: Truly, İdaho Serisi #1
Yazar:Rachel Gibson
Yayınevi: Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı: 328


KİTABIN KONUSU:

Delaney yıllar önce terk ettiği Trulyye üvey babasının cenazesi için geri döner. Fazla kalmak gibi bir niyeti yoktur çünkü bu küçük, dedikoducu kasaba, ona hiç iyi şeyler hatırlatmamaktadır. Üvey babasının vasiyetini de dinledikten sonra kasabadan ayrılacağını zanneden Delaneyin planları, vasiyette yer alan bir madde yüzünden tamamen bozulur. Delaney üvey babasından kalan büyük mirasın payına düşen kısmını alabilmek için bir yıl Trulyde kalmak zorundadır.

Delaneyi bekleyen bir yıllık süre, geçmişinden gelen küçük hesapları kapatmakla uğraşacağı günlere, aşka, tutkuya ve heyecana gebedir. Bir yılın sonunda onu bekleyen sürpriz ise onu büyük bir karar vermeye itecektir.

YORUMUM:
Bu aralar hiç kitap yorumu yazmadığımı farkettim.YGS'de bittiğine göre artık doya doya kitaplarımı okuyabilirim.Okuyamadığım zamanların acısını fena çıkartıcaaam :)
Önceden bu kitabı okumuştum dedim hemen yorumlayayım.Ve şimdi yorumuma geçeliiiiiim:)

Kitabı e-book olarak okuma fırsatım oldu. Konusu beğendiğim için başladım. Kitap bazen sürükleyici gitti bazense sıktı. Delenay ve Nick i sevdim.Birbirlerine laf attıklarında kendimi gülmekten alamadım.Ama kitabın sonu içime pek sinmedi. Daha farklı bitebilirdi.Kitap bir bütün halinde düşünülürse hoşuma gitti.
 
PUANIM:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder