18 Haziran 2013 Salı

PARİSTE AŞK -STEPHEN PERKİNS


 




Kitabın Adı: Pariste Aşk 
Yazar: Stephen Perkins
Yayınevi: Arunas
Sayfa Sayısı: 320 
Goodreads | D&R |

                   
ARKA KAPAK

Anna; babasının isteğiyle lisedeki son yılını Atlantadan, evinden, annesinden, en yakın arkadaşı Bridgetteden ve hoşlandığı çocuk Tophtan ayrı bir şekilde geçirmek zorunda kalmış ve Paristeki Amerikan Okuluna yazdırılmıştır. Hem alıştığı yaşam tarzından uzaklaşmak hem de yeni bir kültüre uyum sağlamaya çalışmak Anna için çok zordur. Fakat kısa zaman içinde kendine yeni arkadaşlar edinir. Tabii onu Pariste özel hissettiren biri vardır: Etienne. Fakat Etienne başka biriyle ilişki yaşamaktadır. Anna; Etienne ve Toph arasında gidip gelmekte ve ait olduğu yeri yani "ev"ini aramaktadır.

Çok sevdiğim bir lisem vardı; artık yok.
Çok sevdiğim bir çocuk vardı; artık yok.
Çok sevdiğim bir arkadaşım vardı; artık yok.

Artık Paris benim de evim.
Yeni arkadaşlar, yeni aşklar…
Ah aşk…
Ne seninle ne de sensiz…

Oysa ben imkânsızı değil, gerçek aşkı arıyordum.
Ama aşk, hayallerde yaşanamayacak kadar gerçek; hayalleri süsleyecek kadar pembeydi Pariste…
 
YORUMUM:
 Bu kitap gözüme çarpana kadar kitapçıda sanırım 1 saat kitap baktım.Ve sonunda eyfel kulesini görüp kitabı elime aldım. Hemencecik konusuna baktım ve kitabı aldım :D Normalde listemdeki kitapları alırım ama Paris dendimi akan sular durur :)

Yazarımızı burdan tebrik ediyorum.Karekterleri o kadar güzel işlemişki.Çok gerçekçiydiler.St.Clair başlarda beni sinir etsede (genelde sinir olduğum karakterleri sonradan çok severim:)) sonradan kendisini sevdim.Çok güzel bir gençlik hikayesi olmuş.Çok akıcıydı okurken hiç sıkılmadım.Çerezliiikti.

Kitabın seri olduğunu internette dolaşırken farkettim.E biran önce çıksada okusak o zamaan dimiiiiiiiiiiii :)
YURTDIŞI KAPAKLARI:
4.kapağı çok beğendim.

PUANIM:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder