18 Haziran 2013 Salı

DÜŞÜŞ-LAUREN KATE






Kitap: Düşüş
Orjinal Adı: Fallen
Yazar: Lauren Kate
Yayıncı: Epsilon
Sayfa Sayısı: 384
Seri Adı: Fallen Series
Tür: Fantastik
BAZI MELEKLER DÜŞMEYE MAHKÛMDUR. 
DÜŞÜŞ'E HAZIR MISINIZ? 

Luce Daniel ı gördüğü an tuhaf ama tanıdık bir hisle sarsıldı. Onda bilindik bir şeyler vardı. 
Yeni okuluna adımını attığı ilk gün onun diğerlerinden farklı olduğunu anlamıştı. Fakat Daniel anlaşılmaz bir şekilde ona karşı mesafeliydi. Luce ise pervane misali ateşe taparcasına onun çekim alanına girdiğini biliyordu. Hislerinin peşine düşüp gerçeklerle yüzleşmeye hazır mıydı? Küçücük bir sır hayatlarını ne yönde değiştirecekti? Cevaplar gerçekleri anlamlandırmada yeterli olacak mıydı? 
YORUMUM:

Bu kitabın yeri bende çok ayrı.Karakterler, kitabın konusu beni mest eden şeylerden oldu.Zaten melek konulu kitaplara ayrı bir zaafım var.(Hush hush serisinden dolayı:) ) Gizim ve ekşın dolu bir kitaptı. 

Kitabı hemencecik okudum ve bitirdim.Çünkü olaylar öyle içine çekti ki beni elimden bırakmak istemedim.İki düşman erkek karakteri de çok sevdim.Bakalım asıl kızımızla hangisi birlikte olacak.Diğer kitapları okumak için sabırsızlanıyorum. 


Pekala..Birbirimizin kitaplarını da devirdiğimize göre bir sonraki adım onları toplarken kazara ellerimizin birleşmesi değil mi? (Syf:239)
Puanım:


FİLM FRAGMANI:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder